SÅDAN SKAL DU FORHOLDE DIG TIL BILLETTER FRA 2020

ALLE BILLETTER GÆLDER AUTOMATISK TIL 2021

VERDENSBALLETTEN BILLETPOLITIK FOR 2020/2021

Læs mere om vores gældende billetpolitik for 2021/2021

Først og fremmest vil vi gerne sige, at vi glæder os over at kunne byde vores publikum velkommen på nye datoer i 2021. Vi håber at se så mange af jer som muligt!

Herunder guider vi dig til, hvad du gør med dine billetter fra i år. Måske du gerne vil opleve forestillingen i 2021, eller måske have beløbet refunderet, da du er forhindret?

Alle indkøbte billetter til 2020 gælder automatisk til 2021 på samme sted.

Vores publikum får en mail fra Billetten

Torsdag 14. maj har vi via vores billetudbyder Billetten sendt en mail ud til samtlige publikummer omkring returnering og ændring af billetter. Heri beder vi dig tage stilling til, hvad der skal ske med dine billetter, om du vil beholde dem eller ønsker refundering.

Fra denne dag har man 14 dage indtil den 29. maj til at beslutte sig. Forespørgsler efter deadline kommer desværre ikke i betragtning.

Ønsker du beløbet refunderet, beder vi dig have tålmodighed med Billetten. Alle refunderinger og ændringer sker først efter de 14 dage er gået.

Hvad hvis jeg ikke får nogen mail?

Vi beder dig først om at tjekke dit spam-filter, måske den ligger her? Hvis der stadig ikke er nogen mail, beder vi dig om at kontakte Billetten og have dit ordrenummer klar. Verdensballetten kan desværre ikke håndterer ændringer eller refunderinger omkring billetterne.

Kontakt Billetten på:

Igen husk at kontakte Billetten inden den 29/5 klokken 16.00, ønsker du at ændre i dine billetter.

Vi ser allerede frem til 2021, og vi glæder os!